Všeobecné obchodné podmienky
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim pri predaji tovarov, webinárov, elektronických kníh (ebookov), konzultácií a iných služieb prostredníctvom webovej stránky www.hajihaji.sk
1. Hlavné vlastnosti tovarov a služieb
1.1. Opis vlastností jednotlivých produktov a služieb (tovary, knihy, webináre, ebooky, konzultácie) je uvedený na príslušnej stránke produktu alebo služby na webovej stránke www.hajihaji.sk
2. Identifikácia predávajúceho
2.1. Predávajúci:
-
Obchodné meno: Mgr. Ľubica Gajdošová
-
Sídlo: Šalviová 44, 821 01 Bratislava
-
Telefón: +421911199140
-
E-mail: lubica@hajihaji.sk
-
IČO: 55 068 464 , DIČ: 1081097226
-
Zápis v registri: Spoločnosť je zapísaná v registri Okresný úrad Bratislava, registrácia č. 110-321461
2.2. Predávajúci je subjekt zodpovedný za prevádzkovanie e-shopu a poskytovanie ponúkaných tovarov a služieb.
2.3. Dozorný orgán: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj so sídlom Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5,820 07 Bratislava
3. Kupujúci
3.1. Kupujúci je fyzická osoba – spotrebiteľ, ktorá nakupuje tovar alebo služby na osobnú spotrebu, alebo právnická osoba, ktorá tovar/služby nakupuje v súvislosti so svojou podnikateľskou činnosťou.
4. Podrobnosti k uzatvoreniu zmluvy
4.1. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza okamihom, keď predávajúci potvrdí objednávku kupujúceho elektronickou formou (e-mailom).
4.2. Kupujúci súhlasí s týmito VOP odoslaním objednávky prostredníctvom e-shopu, objednávkového formulára umiestnenom na webe www.hajihaji.sk alebo cez email.
4.3 Predávajúci dodá službu v termíne na základe dohody oboch strán. Predávajúci si pri poskytovaní služby vyhradzuje právo zmeniť alebo zrušiť dohodnutú službu z technických príčin, alebo z dôvodu práceneschopnosti poskytovateľa služby. V prípade, že sa termín zmení alebo zruší, predávajúci je povinný písomne elektronicky túto skutočnosť kupujúcemu oznámiť a kupujúci má právo odstúpiť od tejto kúpno-predajnej zmluvy, pričom má nárok na vrátenie uhradeného poplatku v plnej výške. Oznámenie o odstúpení v takomto prípade je nutné oznámiť písomnou elektronickou formou na e-mail lubica@hajihaji.sk a poskytovateľ služby vráti poplatok kupujúcemu na bankový účet podľa dohody s kupujúcim bez zbytočného odkladu, najneskôr do 15 dní od písomného oznámenia o odstúpení. Kupujúci má povinnosť v tomto oznámení uviesť, na aký bankový účet má predávajúci peniaze vrátiť.
5. Cena tovaru a služieb
5.1. Ceny jednotlivých tovarov a služieb sú uvedené pri každom produkte/službe na webovej stránke.
5.2. V cene sú zahrnuté všetky dane a poplatky, ak nie je uvedené inak.
6. Náklady na dopravu a ďalšie poplatky
6.1. Náklady na dopravu, poštovné a balné sú uvedené pri dokončovaní objednávky a závisia od spôsobu doručenia zvoleného kupujúcim.
6.2. Pri elektronických produktoch (webináre, ebooky, konzultácie) sa žiadne náklady na dopravu neúčtujú.
7. Možné spôsoby platby
7.1. Kupujúci môže za objednávku zaplatiť nasledovnými spôsobmi:
a) Platba kartou online
b) Bankový prevod
d) Iné metódy uvedené na stránke predávajúceho.
8. Podmienky pre odstúpenie od zmluvy
8.1. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní bez udania dôvodu.
8.2. Výnimky z práva na odstúpenie zahŕňajú:
a) Digitálny obsah, ktorý už bol stiahnutý alebo sprístupnený.
b) Poskytnuté služby (napr. konzultácie, webináre), ktoré už boli plne realizované.
8.3. Predávajúci poskytuje formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je dostupný v spodnej časti nižšie].
8.4. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, ak sa nepreukáže, že chyba bola spôsobená predávajúcim.
9. Podmienky reklamácie
9.1. Kupujúci môže reklamáciu uplatniť elektronicky na e-mail lubica@hajihaji.sk alebo poštou písomne na adresu Mgr. Ľubica Gajdošová, Šalviová 44, Bratislava 821 01
9.2. Predávajúci zodpovedá za vady tovaru/služby v súlade so zákonom.
9.3. Lehoty na vybavenie reklamácie sú stanovené zákonom.
9.4. Kupujúci má právo na bezplatnú opravu, výmenu alebo vrátenie peňazí podľa povahy vady.
10. Ochrana osobných údajov
10.1. Predávajúci spracúva osobné údaje kupujúceho v súlade s GDPR.
10.2. Podrobné informácie o tom, ako predávajúci spracúva osobné údaje, nájdete v dokumente Zásady ochrany osobných údajov dostupnom tu.
11. Riešenie mimosúdnych sporov
11.1. Máte právo obrátiť sa na Nás so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na: lubica@hajihaji.sk , ak nie ste spokojní so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len „Subjekt“) podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o alternatívnom riešení sporov“).
11.2. Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona o alternatívnom riešení sporov a ich zoznam je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.
11.3.Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov.
11.4. Ďalej máte právo začať mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy ODR dostupnej na webovej stránke https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, resp. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.
12. Ochrana autorských práv
12.1. Všetky produkty a služby ponúkané predávajúcim, vrátane webinárov, ebookov, konzultácií a iného obsahu, sú chránené autorským právom podľa platných právnych predpisov.
12.2. Kupujúci je oprávnený používať zakúpené produkty a služby výlučne pre osobnú potrebu a nesmie ich kopírovať, šíriť, upravovať alebo inak sprístupňovať tretím osobám bez predchádzajúceho písomného súhlasu predávajúceho.
12.3. Neoprávnené použitie produktov a služieb môže byť považované za porušenie autorského práva, ktoré môže viesť k občianskoprávnym a trestnoprávnym následkom.
12.4. V prípade digitálnych produktov, ako sú ebooky alebo nahrávky webinárov, predávajúci môže implementovať technické opatrenia na ochranu pred neoprávneným šírením.
12.5. V prípade zistenia neoprávneného použitia produktov alebo služieb si predávajúci vyhradzuje právo podniknúť právne kroky na ochranu svojich práv.
13. Povinnosť zaplatiť
13.1. Objednaním tovaru, alebo služby cez web www.hajihaji.sk kupujúci súhlasí so zaplatením uvedenej kúpnej sumy.
13.2. Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať pri objednaní a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:
-
Bankovým prevodom. Informácie pre vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do troch dní.
-
Kartou online. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu. V prípade platby kartou je Celková cena splatná ihneď.
13.3. Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke
14. Dĺžka trvania zmluvy a minimálne záväzky
14.1. Zmluva trvá do splnenia všetkých záväzkov oboch strán.
14.2. Pri pravidelných službách bude kupujúci vopred informovaný o minimálnom záväzku.
15. Záverečné ustanovenia
15.1.V prípade, ak je kúpna zmluva uzatvorená v písomnej forme, akákoľvek jej zmena musí mať písomnú formu.
15.2.Zmluvné strany sa dohodli, že komunikácia medzi nimi bude uskutočňovaná vo forme e-mailových správ.
15.3.Na vzťahy neupravené týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a Zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
Tieto VOP nadobúdajú účinnosť dňa 1.2.2024.
Ak máte otázky, kontaktujte nás na info@hajihaji.sk
Príloha č. 1 - Formulár pre reklamáciu
Adresát: Mgr. Ľubica Gajdošová, Šalviová 44, Bratislava 821 01
Uplatnenie reklamácie
Titul, meno a priezvisko:
Adresa bydliska:
E-mailová adresa:
Číslo objednávky a faktúry:
Dátum objednania:
Dátum prevzatia tovaru:
Tovar, ktorý je reklamovaný (názov):
Popis a rozsah vád tovaru:
Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:
Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom
Prílohy:
Dátum:
Podpis:
Príloha č. 2 - Formulár pre odstúpenie od zmluvy
Adresát: Mgr. Ľubica Gajdošová, Šalviová 44, Bratislava 821 01
Týmto vyhlasujem, že v súlade so zákonom č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) odstupujem od Zmluvy:
Titul, meno a priezvisko:
Adresa:
E-mailová adresa:
Číslo objednávky a faktúry:
Dátum objednania:
Dátum prevzatia tovaru:
Tovar, ktorý vraciam (názov):
Dôvod vrátenia tovaru:
Spôsob pre vrátenie prijatých finančných prostriedkov:
Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom
Upozornenie pre spotrebiteľa: Predávajúci je podľa § 10 ods. 4 Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku oprávnený požadovať od spotrebiteľa preplatenie zníženia hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastnosti a funkčnosti tovaru.
Dátum:
Podpis: